Железнодорожный портал

Донецкой железной дороги

Суббота, 24.10.2020, 08:10

| RSS
Главная | Скачать
Меню сайта

Категории раздела
Общие сведения [6]
Локомотивное хозяйство [111]
МВПС [11]
Вагонное хозяйство [23]
Путевое хозяйство [5]
Устройства СЦБ и связи [20]
Контактная сеть [7]
Тормозная система [16]
Управление на ж/д транспорте [15]
Безопасность на ж/д транспорте [15]
Проводникам пас. вагонов [4]
Электрические схемы [14]
Инструкции [50]
Справочники [14]
Учебные пособия ВУЗов [5]
Разное [10]

Реклама

Наш опрос
Украинские железные дороги должны быть:
Всего ответов: 428


Инструкция ЦВ-0011. Нормативы по тормозам.
[ Скачать с сервера (21.6 Kb) ]30.01.2011, 21:53

Укрзалізниця инструкция

Автор: Коллектив
Год издания: 1997
Формат: doc
Издат.: Главное управление вагонного хозяйства
Страниц: 19
Размер: 21,5 Кб
Язык: Украинский

НОРМАТИВИ по гальмам

№ЦВ-0011

Укладачі : авторський колектив під керівництвом провідного інженера Головного управління вагонного господарства УКРЗАЛІЗНИЦІ РОМАНЮХИ Миколи Олексійовича

Нормативи по гальмам

1. Для максимальних швидкостей руху встановлюється єдине найменше гальмове натиснення в перерахунку на чавунні гальмові колодки на кожні 100 тс ваги:

1.1. Состава навантаженого вантажного, порожнього вантажного поїздів з числом осей від 400 до 520 включно і рефрижераторного поїзду для швидкостей руху до 90 км/год включно (пневматичні гальма, чавунні і композиційні гальмові колодки) — 33 тс.

1.2. Состава з'єднаного вантажного поїзда вагою до 12 тис. тс з об'єднаною магістраллю і локомотивом в голові поїзда для швидкостей руху до 65 км/год включно (пневматичні гальма, чавунні і композиційні гальмові колодки)- 33 тс.

1.3. Состава з'єднаного вантажного поїзда вагою до 12 тис. тс з необ'єднаними гальмовими магістралями (при ліквідації наслідків катастроф, аварій та стихійних лих) для швидкостей руху до 60 км/год включно (пневматичні гальма, чавунні і композиційні гальмові колодки) - 33 тс.

1.4. Состава вантажного поїзда вагою до 12 тис. тс з локомотивами в голові та хвості поїзда (хвостовий локомотив включений в гальмову магістраль для управління гальмами) для швидкостей руху до 75 км/год включно (пневматичні гальма, чавунні або композиційні гальмові колодки) - 33 тс.

1.5. Состава з порожніх вантажних вагонів до 400 осей включно для швидкостей руху до 70 км/год включно (пневматичні гальма, чавунні або композиційні гальмові колодки) - 33 тс.

1.6. Состава з порожніх вантажних вагонів до 350 осей включно для швидкостей руху до 100 км/год включно (пневматичні гальма, чавунні або композиційні гальмові колодки) - 55 тс.

1.7. Пасажирського поїзда для швидкостей руху до 120 км/год включно (електропневматичні та пневматичні гальма, чавунні або композиційні гальмові колодки) — 60 тс.

1.8. Пасажирського поїзда для швидкостей руху понад 120 км/год до 130 км/год включно (електропневматичні гальма, чавунні або композиційні гальмові колодки) - 68 тс.

1.9. Пасажирського поїзда для швидкостей руху понад 130 км/год до 140 км/год включно (електропневматичні гальма, 4авунні або композиційні гальмові колодки) - 78 тс.

1.10. Пасажирського поїзда для швидкостей руху понад 140 км/год до 160 км/год включно (електропневматичні гальма, чавунні або композиційні гальмові колодки) - 80 тс.

1.11. Пасажирського поїзда, в складі якою є вагони габариту РІЦ і вагони інших країн з ввімкнутим пневматичним гальмом, але не обладнані електропневматичними  гальмами  і  композиційними  колодками,  на пневматичних гальмах:

- для швидкостей руху понад 120 до 140 км/год включно - 70 тс на кожні 100 тс ваги при огородженні місць перешкод не менше ніж 1600 м на спусках до 0,010 включно;

- для швидкостей руху понад 140 до 160 км/год включно - 80 тс на кожні 100 тс ваги при огородженні місць перешкод не менше ніж 1800 м на спусках до 0,010 включно.

Пасажирські поїзди при наявності в складі одного вагону габариту РІЦ з відключеним гальмом, обладнаного прогонною магістраллю електропневматичного гальма, дозволяється експлуатувати зі швидкостями, встановленими п.п.1.7 і 1.9 за умови забезпечення необхідним гальмовим натисненням.

1.12. Рефрижераторного поїзда для швидкостей руху понад 90 до 100 км/год включно (пневматичні гальма і композиційні гальмові колодки) -55 тс.

1.13. Рефрижераторного поїзда для швидкостей руху понад 100 до 120 км/год включно (пневматичні гальма і композиційні гальмові колодки) -60 тс.

1.14. Вантажно-пасажирського поїзда, состава із порожніх вантажних вагонів з числом осей від 350 до 400 включно, для швидкостей руху до 90 км/год включно (пневматичні гальма, чавунні або композиційні, гальмові колодки) - 44 тс.


Категория: Тормозная система | Добавил: admin
Просмотров: 4340 | Загрузок: 829 | Рейтинг: 2.0/2
Реклама

Форма входа

Статистика
Яндекс цитирования
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Железнодорожников: 0

Случайное фото

Поиск

Друзья сайта
  • Донецкий железнодорожный музей
  • Клуб железнодорожного туризма

  • Наша кнопка
    Мы будем вам признательны, если вы разместите нашу кнопку у себя на сайте:

    Железнодорожный портал Донецкой железной дороги



    Облако тегов


    Железнодорожный портал Донецкой железной дороги © 2008-2020. Главный редактор: Денис Безуглый
    При использовании любых материалов ссылка на  railway.in.ua обязательна.  Хостинг от uCoz